Mal for aktivitetserien

Oppmann skal oppnevne hovedansvarlig for arrangement.

Hovedansvarlig
Lage plakater med lagsnavn til gardrober, kampoppsett, prislister til salgsbord inne i hallen.

Hovedansvarlig
Kampballer, vester, førsthjelpskrin ( tape, isposer)

Hovedansvarlig
Skrive ut kampdokumentasjon fra handball.no.
Sørge for underskrift av alle lagledere og sendes inn til kretsen etter arrangementet

2 stk.foreldre
Tidtaker/speaker –
Viktig å være nøyaktig på tiden, det er ofte kamper som starter umiddelbart etter at arrangementet er ferdig.

Hovedansvarlig
Kampledere, jenter 12 – 15 år, se egen dommerliste på Hinnas hjemmeside. Trykk her.
Må vurdere hvor mange som er nødvendige.Sjekk at kampleder er kjent med reglementet som gjelder.

2 stk.foreldre
Klargjøre baner- feste mål, plassere innbytterbenker,
henge opp lagnavn på garderobedører, banenummer, henge opp kampoppsett i garderober,
ganger og vegger bak tribunene.

2 stk.foreldre
Kiosken i Hetlandshallen vil være åpen og betjenes i henhold til ordinær plan.
Det bør være et eget salgsbord inne i hallen/gangen,
avhengig av hvor mange som deltar på turneringen..
Dette må vurderes av hovedansvarlig, og betjenes av foreldre på laget
Anbefaler at foreldre tar med Kaffe på kanner, kaker, frukt etc.
Lån gjerne brus og div.varer fra kiosken.
Vekslepenger lånes i kiosken.

2 stk.foreldre
Er arrangementet i Jåttåhallen kan det settes opp eget salgsbord ved inngangen.
Salgsvarer/vekslepenger kan hentes ut i Hetlandshallen.
ta kontakt med Thorild.johnsen@lyse.net
I tillegg må foreldrene ta med kaffe på kanner, kake, frukt etc.
Utstyr og vekslepenger må retuneres til kiosken i Hetlandshallen etter arrangementet.

Foreldre/spillere
Evt.utloddning

2 stk.foreldre har hovedansvar- Alle hjelper til.
Rydde baner, tribuner og garderober etter arrangementet.
Søppel skal ut i container. Er den låst ta kontakt med vaktmester.